BOTENWACHT SCOORT EEN 8,3 IN TEVREDENHEIDSONDERZOEK

Na het vaarseizoen moet er natuurlijk geëvalueerd worden. Wat kan er beter ? Wat gaat er goed ? Om die reden hebben we afgelopen maanden, 300 leden, die tijdens het vaarseizoen ook daadwerkelijk door pech werden getroffen, opnieuw benaderd. Wij vroegen hen middels een online enquete om aan te geven hoe ze de pechhulp van Botenwacht Nederland hebben beleefd. We stelden vragen over de ervaring met de Botenwacht meldkamer en vragen over de ervaring met de monteur door wie men werd geholpen. Pechhulp door Botenwacht Nederland is uiteindelijk gewaardeerd op een 8.3. Hulde dus aan alle steunpunten en centralisten van de meldkamers van Botenwacht Nederland. Uiteraard kregen we ook opbouwende feed-back. Wij zullen deze zeker gebruiken om ons voor komend seizoen weer verder te verbeteren.  Graag delen wij met u enige teruggekomen enquetes. Om privacyredenen hebben we de adresgegevens verwijderd.

Een 8,3 voor Botenwacht in online enquete
Uw naamWim van Drunen
WoonplaatsSliedrecht
Lidnummer12881
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Goed
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?8
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde snel op.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?8
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamHans Willegers
WoonplaatsHellevoetsluis
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Goed
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Nee de centralist(e) had geen idee waar het over ging.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?7
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde snel op.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?9
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamJ.J.W. Jongeling
WoonplaatsZeewolde
Lidnummer11055
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Uitstekend
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Uitstekend
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Uitstekend
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?9
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde binnen redelijke termijn.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?9
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamGeerts
WoonplaatsAssen
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Uitstekend
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ik weet het niet.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?8
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde snel op.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?Storing kon niet worden verholpen en ik heb uiteindelijk alles zelf moeten regelen.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?6
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is gedeeltelijk waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamJ.Brouwer
WoonplaatsBaarn
Lidnummer13031
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Goed
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?8
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde binnen redelijke termijn.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Matig
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Heef u ten aanzien van de pechhulp ter plaatse op of aanmerkingen? (positief of negatief)Het ging om een jongeman, die misschien iets servicegevoeliger mocht zijn in zijn aanpak. Even een schroefje extra aandraaien ofzo…
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?7
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamJ.C.W. van der Kraan
WoonplaatsNunspeet
Lidnummer8634
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Goed
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Heeft u ten aanzien van de Botenwacht meldkamer op of aanmerkingen? (positief of negatief)De telefonische oproep werd zeer snel beantwoord. Prima.
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?9
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde binnen redelijke termijn.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Heef u ten aanzien van de pechhulp ter plaatse op of aanmerkingen? (positief of negatief)Monteur moest van Kampen naar Harderwijk komen, maar hij was er op de afgesproken tijd. Onze melding was op zaterdag, maar met de monteur was afgesproken dat hij de volgende dag om 09.00 uur zou komen. En dat was hij dan ook.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?9
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamh. gebuis
Woonplaatsnieuw-beijerland
Lidnummer8489
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Goed
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?8
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde binnen redelijke termijn.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Goed
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon worden verholpen na een vervolgafspraak maar binnen redelijke termijn.
Heef u ten aanzien van de pechhulp ter plaatse op of aanmerkingen? (positief of negatief)soring was van zodanige aard dat de monteur ter plekke weinig kon doen behalve advies geven.
Boot is naar werf gesleept voor verdere reparatie
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?8
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamR.Minnen
WoonplaatsArnhem
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Goed
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?8
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde binnen redelijke termijn.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?8
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja
 
Uw naamW.Grift
WoonplaatsPutten
Lidnummer10813
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Uitstekend
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Uitstekend
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Uitstekend
Heeft u ten aanzien van de Botenwacht meldkamer op of aanmerkingen? (positief of negatief)Prima te woord gestaan .
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?9
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde snel op.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?9
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja  
 
Uw naamLvdZwart
WoonplaatsValkenburg
Lidnummer11421
Hoe was de telefonische bereikbaarheid van de Botenwacht meldkamer ?Uitstekend
Hoe heeft u de vriendelijkheid en beleefdheid van de centralist(e) ervaren?Goed
Werd uw probleem door de centralist(e) goed begrepen ?Ja de centralist(e) snapte wat er aan de hand was.
Werd u door de centralist(e) juist geïnformeerd over de vervolgstappen en vervolgprocedure ?Goed
Heeft u ten aanzien van de Botenwacht meldkamer op of aanmerkingen? (positief of negatief)Nee
Wat voor cijfer zou u de Botenwacht meldkamer geven ?9
Nam de monteur vervolgens binnen redelijk termijn contact met u op.De monteur belde snel op.
Was de monteur vervolgens binnen redelijke termijn bij u ?Ja, volgens afspraak en binnen redelijke termijn.
Wat vond u van de vriendelijkheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Wat vond u van de deskundigheid van de monteur ter plaatse ?Uitstekend
Kon de monteur uw storing verhelpen binnen redelijke termijn ?De storing kon direct worden verholpen.
Heef u ten aanzien van de pechhulp ter plaatse op of aanmerkingen? (positief of negatief)Nee
Wat voor cijfer zou u de pechhulpdienst ter plaatse geven ?9
Heeft Botenwacht aan uw verwachting voldaan ?Verwachting is geheel waargemaakt.
Zou u Botenwacht aanbevelen aan uw kennissen, vrienden of familie met een boot ?Ja

Lees ook eens

Ken de vaarregels

De vaarregels vind je in hoofdstuk 6 van het Binnenvaartpolitiereglement. Varen doe je Samen heeft ze in algemene zin op een rij gezet. De vaarregels en

Lees meer
Beste gebruiker,

Vul onderstaande gegevens in als u in de toekomst uw factuur digitaal wenst te ontvangen en zo bij te dragen aan een beter milieu.